GAH !

Igår var dagen då jag varit hemifrån i tre månader.
En fjärdedel av det här året som au pair.

Igår var också dagen då det bara var en vecka tills mami, paps och katta kommer hit. Jag bara känner hur mitt humör sjunker för varje dag som går. Jag vill inte vänta, jag vill ha dom här nu. Allt känns så stört jobbigt den här veckan och allt känns bara helt fel. Kan dom inte bara komma nu istället?

Jag behöver semester. Jag kommer iaf få 5 dagar nästa vecka. Det kommer vara underbart! Men på julafton, ja då ska man man minsann jobba.. ÅH! Piss.

Aja, bör nog avsluta det här inlägget nu. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa år är du hemma igen och ser att julen här är precis som vanligt- Passa på och njut av den amerikanska så kommer vi och hjälper till snart. Puss och kram och god jul!

2009-12-23 @ 08:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0