Mulle .



Hade jag fått visa bilder på barnen hade ni i detta inlägg fått se världens gulligaste bebis som smakar banan för första gången. Kroppen ryckte på henne och ansiktet gjorde alla möjliga grimaser. Tokfian.. Istället får ni se bild på bananen.. inte lika kul men vad gör man?

Senaste veckan eller två har jag verkligen blivit kär i den lilla krabaten på riktigt. I början var det ju bara en utmaning att ta sig igenom dagen med henne men nu njuter jag av att ha en liten bebbe kring mig. Speciellt när hon är sådär söt! Veckan blir så mycket lättare nu när jag känner såhär!

Ikväll blir det mina indiska favoriträtter! Butterchicken och pumpkin :D Hurray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0