One Song .



Att en liten sång kan göra så mycket! Min värdpappa kom innanför dörren med pojkarna och sa "inez, känner du till den här sången?" och så börjar han sjunga! Eller han nynnade mest men det är inte varje dag han gör det. Av en slump, eller helt enkelt för att jag är en julnörd så visste jag vilken låt det var: Little drummer boy :)

Av samma anledning hade jag den på datorn och kunde spela upp den för killarna på en gång. Den gick på repeat i säkert 20 minuter i köket där värdpappan och fyraåringen var. Väldigt underhållande att se eftersom 4-åringen dansade och satt och stirrade in i skärmen som rörde som om vartannat. Och det roligaste var att värdpappan kollade upp texten och sjöng med i falsettröst! Haha, helt underbart! (inte så vackert dock) 

Nu är julen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0