Till er alla :

en riktigt GOD JUL!

Det är ju försjuttsingen julafton i Sverige! Ioförsig en väldigt tidig sådan men ändå. Någon som är vaken än där borta? Några ivriga barn? Några nojiga päron som oroar sig över skinkan och köttbullarna? Jag säger bara: Relax!
Jag bestämde mig precis för att skita i jansson i år, jag får det ju ändå nästa år. Jag vill verkligen inte stressa och det ska jag inte göra heller!

Okej, hur som helst. God jul, allihopa!

PS. Jag fick min första julklapp idag på posten! En stor presentpåse med svenskt godis ifrån päronen som dom skickat igenom CC. Tack mams & paps! <3



Jul hos Inez: Oboy och polka-cupcake! Yum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul! säger vi på brinken.

2009-12-24 @ 10:39:07
Postat av: Anonym

Här kommer en hälsning från ett snöigt och kallt Malmberget, hoppas du får en mysig och riktigt god jul i Seattle! Kramar Astrid, Eva, Kent och Camilla. Hunden Sissi hälsar också =)

2009-12-24 @ 14:47:27
Postat av: Anonym

God jul bästa Aine! Tack så jätte mycket för det super fina julkortet!! Blev helt varm i hjärtat, hihi. Puss och kram från din Nanoks!

2009-12-24 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0