Wish .



Nu har jag spenderat en timme på golvet i mitt rum. Jag har nämligen slagit in alla julklappar som jag köpt! Jag är ensam hemma för en gång skull så jag passar på att spela för hög musik och sjunga med. Härligt!

Tomten har föresten varit här tidigt i år, enligt min värdmamma. Förra året var han tydligen sen så i år kom han lite tidigare.. Jaha, så kan man ju också göra! Jag ska iaf inte lägga ut mina förens på kvällen den 24de! Så det så :)

Idag har jag en bra dag :)
Oh juste! Fjärde advent är det också! Hoppas ni firar stort för det hade jag gjort om jag varit hemma!
Btw, det rosa paketet och det stora till höger är mina! Jag har varit så barnslig och kollat! (också sånt man kan göra när man är ensam, hah)

Kommentarer
Postat av: Annelie

åååå, mys! :D Såklart man ska tjuvkika på paketen! Har du någon aning om vad som kan var i dem? ;)

2009-12-21 @ 15:34:28
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0