Keep on walking .

Jag fick precis en stor lust att blogga! Det var länge sen. Jag kanske borde försöka komma igång igen. I helgen har jag varit och vandrat med min kära vän Ellen och våra pappor. Det var stört jobbigt men väldigt roligt på samma gång. Idag har jag legat strandad som en val hemma på soffan av trötthet men imorgon är det nya tag!

Förövrigt längtar jag framåt i tiden. TIll höstkollektionerna i alla affärer, till usa-resan och till allt. Fast det är samtidigt väldigt skönt med sommar.. precis som den är. Men det där med nya kollektioner hade dom gärna fått komma med redan nu (eller inte för jag har inga pengar), Aja, nog snackat! VI hörs snart igen!


Ellen och jag i London. Imorgon kommer vandringsbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0