Åh Björn!


Jag har precis hittat min nya favoritsak i detta huset: Baby björn-bärselen! Den är underbar! Helt otrolig är det. Idag har jag och Mulan spenderat halva dagen med den, och hon är så nöjd och glad så!

Förövrigt är det thanksgiving! På riktigt den här gången :) vi ska äta anka och värdpappans systers familj kommer över med den nyfödda. Alla är lediga men jag jobbar! Det gör mig inte så mycket faktiskt. Jag och killarna gick till en lekpark och innan det åkte jag, mulan & värdmamman till chinatown! Trevligt med lite action :)

See you <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

INEZ JAG SAKNAR DIG... really. Vi moste snacka snart............!!! :D :D :D :D :D :D : D:D: D <3

2009-11-27 @ 21:42:46
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0