Åh Sverige !

Hej hopp!
Här sitter jag i sängen med fönstrena öppna, bäddad säng och dricker julmust. Pepparkakorna har jag redan tuggat i mig :) Anna har visat mig en affär downtown som säljer julmust och jag kan lova att jag kommer springa där rätt ofta! Anna åker för övrigt hem på lördag och det är så stört tråkigt. Det enda som är positivt med det är att hon har lovat mig sitt överskott av oboy & julskum. Halleluja!

Det är tokigt hur mycket man börjar gilla Sverige och svensk mat när man inte kan få det på samma sätt. Idag fick jag ett stort sug efter varmkorv. Jag som inte ens brukar gilla det särskilt mycket!

Nu är iaf IKEA insatt på min värdpappas schema och jag är överlycklig! Jag har tjatat om den där himla affären sen jag kom hit och han har gång på gång glömt bort. Nu blir det av! Torsdag 10-2. Jag har redan förberett min shoppinglista och värdpappan har hunnit varna mig för att maten inte är så bra där borta. Men det tror jag inte på! HA! :)

Ikväll åker jag downtown för att börja kolla efter julklappar. Jag tycker att det börjar bli dags nu! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair i Seattle

ar det en svensk affar? vad heter den o var ar den??? :D:D:D

2009-11-11 @ 03:57:26
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: mandy - au pair i Seattle

ah, finns det bara julmust?:( det finns ju pa ikea:) o na maten ar inge o hurra for... de har mjolkchoklad, kaviar o tunnbrod... o lite till men det fattas alldeles for mkt :( jajja lite ar battre an inget:)

2009-11-11 @ 07:56:41
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Ingert

Ja julstämningen börjar TRÄNGA sig på. Jag tycker gott den kunde vänta lite till. Här på Södra station satte de upp adventsgranen för flera veckor sedan, dock utan lampor än så länge. Men i alla fall...

2009-11-11 @ 22:47:33
Postat av: Michaela Axebrink

Hej!! Jag stannade tyvärr bara 3 månader för min familj och jag kom inte överens, barnen va helt underbara, mamman arbetade hemifrån och de kändes som att jag hade henne flåsande i nacken hela tiden!! Jag bodde i Magnolia, jätte fint ställe:)

2009-11-12 @ 20:08:23
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0