Knopp .

- Idag har jag varit på Walgreens och fått en flu shot. Fick sitta i ena hörnet av affären och bli stucken av en apotekare. Det var en intressant upplevelse, haha! Dock känner jag mig heelt borta i armen.. kan knappt lyfta den. Känner mig även svinhängig vilket är värst av allt.. har typ feber. yey ?

- Jag har insett att jag sakta men säkert byter klädstil till något mer amerikanskt. Tror jag? Har ni inte känt att ni gått in i en affär och anpassat er efter affärens utbud? När man är utomlands eller i en second hand-butik! Så känner jag iaf jag mig. Jag har insett att jag har börjat gilla rosa.. en hel del! Jag har aldrig haft något emot rosa men nu verkligen tokgillar jag det. Har rosa tröja, tofflor, t-shirt, strumpor osv. Hur ska detta sluta? Jag undrar hur jag kommer klä mig när jag kommer hem härifrån.. herregud.

- Jag har inte gått upp i vikt än men jag misstänker att jag kommer göra det så småningom! För här i USA äter man minsann godis i stort sett varje dag, portionerna på restaurangerna är enorma och man får gratis läskpåfyllning. Inget "jag ska snåla och spara colan till maten" alltså! Det e bara dricka på! (vilket är typ omöjligt att stå emot)

- Jag var på en fancy affär och testade klänningar i size zero. Fattar inte hur jag lyckades med det men tydligen var det min storlek i den affären. Jag var chockad! Efteråt fick jag äta munkar för att lugna ner mig.

Och detta är bara lite av vad som cirkulerar i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0