On the bus .

- Jag har hittat min favoritplats på bussen hem. Det är inte för långt fram och inte för långt bak. Perfekt.
- Veronica maggios musik är den ultimata avslappningsmusiken på bussen. Har lyssnat på henne nonstop sen jag kom hit. Hon är en av få svenska artister jag verkligen gillar! (tack för att jag fick låna skivan, Ellen)
- Älskar att sitta och tänka, se intressanta saker svischa förbi med lurarna i öronen. Bara idag såg jag en intressant italiensk restaurang och en utställning med riktiga döda människor.
- Har en hatkärlek till Seattle-bussarna. Jag hatar att de guppar helt galet och alltid är 10 minuter försenade.. men jag älskar att sitta och slappa när jag väl klivit på.
- Såg en tjej som påminde om Anni idag och sen hoppade ipoden in på rent-musik. Tog det som ett tecken att det är dags att se Rent live-filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0