Thursday .

En sak jag glömde nämna ifrån IKEA-besöket är att jag införskaffade massor av julkulor och glitter till familjens julgran. Det är faktiskt deras första julgran och barnens första jul i år! Eftersom föräldrarna inte är kristna så har de inte firat jul innan men nu ska de börja göra det för barnens skull. Och eftersom jag (till min stora glädje) har blivit ansvarig för högtidsdekorationer var det bara införskaffa lite grejer! Jag kunde inte låta bli att även köpa pepparkaksdeg och formar så att jag och killarna kan baka på jullovet!

Killarna är verkligen de sötaste ungarna. Igår fnissade jag åt dom hela kvällen för dom var så söta. Imorse frågade fyraåriga Parik mig:
- Inez, how many kids do you have?
- I don't have any kids so far!
- But! You have us! Me, Yatin and Mulan.

hihi. Är han söt eller vadå?
Idag har jag en skön känsla i magen. Det är redan torsdag och jag är glad!

Ps. Mamma, jag åt en prinsesstårta på IKEA också och tänkte på dig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: GUD vad bra!!!!



AVIS, jag vill till ikea, jag vill äta prinsesstårta :-(

2009-11-21 @ 00:15:21
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0