Autumn .

Hej bloggen.
Idag har varit den tuffaste dagen hittills. Jag har jobbat 9 ½ timmar i sträck och lillpluttan har mått dåligt och kräkts over både henne och mig i flera omgångar. Det går åt mycket kläder när man är au pair till en bebis, det är en sak som är säker. Mitt svagaste ögonblick på dagen var när lillan sov och jag var totalutmattad och började gråta när jag läste ett mail ifrån mams (mina första Au pair-tårar).Nu mår jag iaf mycket bättre. Pojkarna lyckas alltid charma mig.

Äldsta pojken vid matbordet:
- Why do you keep on saying "woopsidaysies?
Jo, det beror ju såklart på att jag sett Notting hill allt för många gånger. Eller hur, Nanoks?

Hur om helst så blir nog morgonden betydligt lättare. Jag får sovmorgon, sen åker jag in till college och försöker komma i tid till min klass, sen stannar jag på vägen hem och köper godis och cola (cola-abstinens a la big time). Helgen kommer bli toppen, det känner jag på mig.

Åh, det finns så mycket att berätta. Ingen skulle orka läsa om jag berättade allt.
See you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gulle, vilken kämpe du är! Lycka till med sången så hörs vi ikväll. Puss

2009-10-02 @ 10:29:07
Postat av: Nanoks

Haha, va roligt! Nu funderar jag på att gå å hyra den och tänka på (och sakna) dig.. :)

2009-10-02 @ 16:27:07
Postat av: Svante

Lite tufft ska det nog va i början. Och du verkar rätt cool mitt i din jobbigaste period. Mer än de flesta skulle vara. Kommer att bli kanon om ett tag, tror jag.Eller hur?

2009-10-02 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0