Tuesday .

Halloj!
Mulan ligger och sover i sin fina säng. VI har suttit inne på mitt rum och haft det mysigt och lyssnat på Alicia Keys. Sen efter en stund blev Mulan trött och då var det bara stoppa ner henne. Hon är så söt. Hon har växt massor sedan jag kom hit. Jag tror hon tycker om mig.. jag tycker iaf om henne, massor!

Igår var jag på Barnes & Nobles (bokaffär) och vandrade omkring mellan hyllorna. Jag har nog fått det ifrpn mamma, att verkligen tycka det är mysigt att kolla in bokaffärer. Strosade omkring i en timme och avslutade besöket med ett dagboksinköp och en fika på deras starbucks. Hot chocolate & chocolate cookie as usual!

Imorgon har jag varit hemifrån i en månad! Det är lång tid det. Det är rekord för min del. Än så länge känns allt väldigt bra iaf. Men vissa dagar är tuffa. I lördags hade jag till exempel en ruskig mardröm och vaknade upp gråtandes. Kunde inte sluta gråta på nästan två timmar. Då kan man sakna sin mams och paps lite.

Just nu är min värdpappa och köper pumpor till halloween! :D

CU

Kommentarer
Postat av: Jenny

Barnes and Noble serving Starbucks är ju kanske det bästa någonsin. Hyllor och åter hyllor av underbara böcker samt världens godaste cupcakes. Åh!

2009-10-21 @ 01:52:56
URL: http://usaaupair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0