Weekend.

Hallå :D
Nu har även denna helgen passerat och jag har haft fullt upp! I fredags träffade jag Anna för middag, igår visade jag Sarah downtown Seattle (Sarah är en au pair som kom med samma plan som mig till Seattle men bor en bit utanför), vi shoppade, åt på cheesecakefactory och hade det allmänt trevligt.

Idag har jag jobbat hela dagen och det har varit Diwali, indiskt nyår! Min värdpappas syster och hennes familj kom över och massor av ljus tändes i huset och på tomten. Sen blev det bön. Väldigt kul att få vara med och se hur det går till. Sen efter det tog jag en fika på starbucks med en kille ifrån min skola! Han är snäll :) Det var skönt att komma ut lite när jag hade jobbat precis hela dagen. Nu blir det till att fixa inför imorgon och sen blir sömn! CU <3

PS. Nej margret, Supergirl finns inte.. det är bara en tjejversion av superman! Tack för necessären! Använder den flitigt. Hoppas du och alla ni andra har det bra! kram!

Kommentarer
Postat av: ellen

Inez!! jag saknar dej! Jag vill prata med dig men jag har tyvärr kommit till insikt i att mitt skype hos pappa är avinstallerat :( Jag ska försöka installera om det snarast möjligt men denna vecka är sjukt stressig och jag hinner knappt andas mellan skolan och pluggandet.. i värsta fall får vi snacka nästa vecka för då jag hos mami. Men det är så roligt att höra att du har det bra. Tänker på dig hela tiden <3

2009-10-20 @ 18:33:22
Postat av: Anonym

Hej Inez,

vad tiden går! Känns att du varit där länge nu, att det verkar ha blivit lite vardag, livet i Seattle. Och det verkar rätt bra, livet där trots regnet. Kul att du bloggar på så att man kan följa med. Är inne och kollar nästan varje dag.

Var hemma hos dina övergivna föräldrar förra helgen, trevlig middag med "västeråsare".

Ha det fin-fint,

Svante

2009-10-20 @ 20:54:16
Postat av: Michaela Axebrink

Hejsan!! Såg att du hade kommenterat mammabeckas blogg.. För nästan exakt ett år sen så åkte ja hem ifrån Seattle, efter att ha varit aupair :) Vart någonstans i Seattle bor udu?, visst är det en underbar stad? Mvh Michaela

2009-11-12 @ 08:28:19
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0