3 .

Nu är det seriöst bara tre helger kvar tills jag åker hem. AAAAH!
Men först till den här helgen. Vad har hänt? Mikaela har ju varit här! Vi träffades på au pair-skolan för nästan ett år sen och sen dess har vi planerat att hälsa på varandra! När jag äntligen tog mig till DC där hon bott hela året hade hon precis rematchat och bodde helt plötsligt i Minnesota istället.. så då fick hon helt enkelt ta och komma hit!



Helgen har mest bestått utav de vanliga turistaktiviteterna.. Spaceneedle, pike place market, shopping och igårkväll avslutade vi med Gasworks park för att ta lite fina bilder på skylinen. MEN, det bästa av allt.. LADY GAGA-konserten!!! Det var så stört underbart :) älskar verkligen Gaga nu. hihi.





Det var bara ren tur att vi lyckades se henne eftersom vi på morgonen av konsertdagen inte hade skaffat biljetter än. Men det fixade vi genom att ringa upp en man med lite extrabiljetter, möta upp honom och betala lite mer än dubbelt så mycket som han först köpt dom för. Så vi blev lite halvt ruinerade men oj, så värt det var!



Det var på det stora hela helgen! Jag har haft askul :D haha. tack Mikaela! Ses i sthlm nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0