4 .

Okej, mamma påstår att folk fortfarande läser min blogg vilket jag tvekar över. Men hon övertalade mig så här kommer ett litet inlägg om helgen! I fredags kom Connie och hämtade mig och så åkte vi och lyssnade på jazz på jazzklubben jag uppträdde på med min jazz-sångsklass. Vem satt bredvid mig om inte sångläraren själv? Trevligt var det i alla fall!

På lördag blev det shopping (ja, jag vet att jag shoppar mycket) och sen ett au pair möte som jag faktiskt hade sett fram emot. Antagligen det första och sista också :) Det blev BONFIRE i golden gardens på stranden. Hela stranden var packad med små eldar, s'mores och varmkorv.. och massa folk såklart! Helmysigt. Men tråkigt också för jag var tvungen att säga hej då till Laura :(



Sen igår blev det utflykt med killarna i familjen till Mount St Helens. Vmamma och Mulle stannade hemma. Det tar nämligen nästan 4 timmar att ta sig dit. Men det var skitcoolt att se och småkillarna skötte sig riktigt bra (vpappan med för den delen)! För de som inte vet är Mt. St Helens en vulkan som hade ett utbrott för typ 30 år sen så runt omkring den är nästan all natur död. Det e bara massa aska! Väldigt coolt :)



Det var den helgen! 4 to go!

Kommentarer
Postat av: ellen

JAG läser! <3

2010-08-17 @ 21:06:16
Postat av: Karin

Jag läser din blogg Inez.

2010-08-17 @ 21:47:04
Postat av: Annelie

Jag läser också!! :D <3

2010-08-18 @ 08:48:22
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Anni

Jag läser också :)

2010-08-19 @ 08:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0