What ?

Även fast jag är väldigt into att dansa i köket för att bebisar att skratta, kittla busiga småkillar så dom tjuter och ha vattenkrig just nu så måste jag faktiskt erkänna: Det finns annat som är roligt också!
Som till exempel mode! Jag älskar inte bara att shoppa, jag älskar också att läsa och bli inspirerad utav mode! Oftast hittar jag inspirationen på olika bloggar eller i olika tidningar.

Här kommer de bästa modebloggarna enligt mig själv:
The Sartorialist (BÄSTA Streetstyle-bloggen)
The Cut (New York Times modeblogg)
Karla's Closet (Precis hittat denna grymma tjejens blogg. Är hon inte underbar?) 
Style by Kling (Välkänd svensk modeblogg men hon vet sin sak!) 

Först tänkte jag skriva att jag är ju faktiskt inget proffs. Men sen tänkte jag, nej minsann. Mode för mig är inte att vara proffs. Det är att ha en egen stil och våga stå för den och det jobbar ju jag på! Kör hårt, allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-26 @ 05:20:03
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hurra för mode! Hurra för egen stil! Hurra för Inez!

2010-08-27 @ 10:17:14
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0