Halleluja .


Luciakonsert 2007 i stadshuset.

Glad Lucia :) hoppas ni haft en bra dag, allihopa! Ikväll har jag varit på luciafirande i st görans kyrka. Kände att jag ville gå och se ett luciatåg i år eftersom jag missade förra året.
Och så är det ju riktigt mysigt :)

Satt iaf själv där och mina öron njöt av amerikanska engelskan jag hörde bakom mig. Jag smed en liten plan (är man desperat så är man) att vända mig om när jag skulle gå ut för att liksom bara blicka lite bakåt, innan jag satt på mig jackan. Jag hade nämligen min "Seattle womens chorus"-tröja på mig.

Så när allt var slut gjorde jag som planerat och till min enorma förtjusning sa mannen som satt där "You're from Seattle?". Försökte spela cool men hela jag ljublade över att få prata lite engelska.. så lätt det kan vara att höja mitt humör ibland! Hihi :)
Imorgon blir det fika med Alva och en jobbintervju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0