What a morning !

Jag vaknade med sämsta humöret klockan halv nio imorse. Huvudet dunkade precis lika mycket som det gjort resten utav veckan och så hade jag än en gång vaknat sådär onödigt tidigt på morgonen. Sen vid nio kommer mamma in på skype och jag ligger mosig i min säng och bara väntar på att få klaga av mig lite.

Vilka dyker då upp om inte Klara & Lava! Den bästa överaskningen jag kunde få för mitt humör vände på en milisekund. Lava vinkade åt mig och det var så häftigt att få höra henne prata. Senast jag såg henne sa hon bara "mamma". Sen stormade hela landetgänget in och vinkade och tjoade och bättre än så kunde det inte bli. Precis vad jag behövde! det var så härligt att se alla och få prata lite. Jag längtar tills vi ses i höst!!

Nu ska jag gå och äta frukost med ett strålande morgonhumör!




Kommentarer
Postat av: och jag ska hemkommen efter en kul dag kolla Wallander innan det är dags för sängen. Kul att prata med dig.

2010-02-21 @ 20:23:07
Postat av: Mamma

Ja det var väl en riktig fullträff att du råkade vakna just då!

2010-02-22 @ 10:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0