Aram sam sam!



Bara för att man är i USA och ska ta vara på ögonblicket betyder väl inte det att man måste göra det precis hela tiden? Den här veckan har jag nämligen knappt lämnat huset. Jag har tagit promenader, gått till walgreens men jag känner mig bara allmänt trött. Inte deppig eller full av hemlängtan utan helt enkelt bara utmattad. I helgen har jag dock massor att göra! Det ser jag fram emot.

Vad har hänt i veckan då? Mulan har börjar krypa baklänges (tjoho!!) och jag och min värdpappa var på IKEA för att käka köttbullar och köpa lite småsaker. Det blev mycket mer än vi trodde och låt mig bara säga att jag är glad att jag inte är den som betalar! Annars så fortsätter jag att trivas bra här.. jag har en sån underbar värdfamilj ju! Sen kan jag också meddela att våren har kommit till Seattle! Det är nämligen uppemot 15 grader ute på dagen. Kan det bli bättre?

Saknar dock Lisa, såklart! <3

Ha det bra allihopa! Vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

15 grader!! Det är inte rättvist.

2010-01-22 @ 09:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0