Longing .

Jag längtar till:

1. Min yogaklass som börjar på tisdag. Bikram-yoga ska jag testa och jag ser verkligen fram emot det!
2. Den andra april då Ellen möter mig i New York! Det ska bli underbart att få träffa henne. Saknar dig <3
3. Sommaren. Då ska jag och Mulan rocka alla lekplatser i närområdet och förhoppningsvis träna på att gå (för hennes del alltså) och sådant kul också!
4. Att tatuera mig! Förhoppningsvis blir det i april.
5. Dagen då jag är hemma i Sverige igen. Det är ju nästan oundvikligt att inte längta efter! Jag skulle inte vilja att det var tidigare än 21 september men det ska faktiskt bli underbart att få komma hem igen.

Listan kommer förhoppningsvis växa mycket med tiden!


 


Kommentarer
Postat av: ellen

ÅH inez!! jag längtar efter dig också!! och wow, tatuerad så snart!! Ska vi göra det i New york ;)? föresten verkar min dator ha vaknat till liv igen efter att david har varit på hembesök hehe. Så skype imorgon? hör av dig på facebook om du kan då :)

2010-01-13 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0