Lördag !

Hallå!
Denna lördag har vart full fart kan jag lova! Jag tvingade mig upp vid 7.30 fast jag var ledig för att Yatin hade simtävling och jag ville kolla. Klockan åtta satt jag, värdpappan och Yatin i bilen på väg. Det var jättekul att se han simma och se alla amerikanska familjer och så.

Sen var vi hemma vid halv två på eftermiddagen. Klockan två lämnade jag huset för att ta bussen downtown. Jag hade bokat tid hos frisören vid 3 i capitol hill men jag kom en halvtimme tidigare. Jag vandrar runt lite i området och går och tänker på min norska vän Liv, som alltid hänger i Capitol hill. I nästa sekund sticker hon ut huvudet ur nån pub och jag hänger med in.

Jag sitter och snackar med henne och hennes amerikanska kompis, trevligt trevligt. Sen springer jag över gatan till frisören, aningen stressad. Väl där tvättar frisören mitt hår och jag får skönaste massagen samtidigt. Frisören är jättetrevlig, lugn och duktig. Sen när jag nästan är klar så får jag hålla frisörens minipudel-valp.. Så underbart. Jag hade lust att smuggla med honom i väskan när jag skulle gå men det gick tyvärr inte.



Klockan 5 står jag på gatan med ny frilla och känner mig allmänt glad. Sen går jag ner och köper en avskedspresent till Lisa och sen möter jag henne och Johan vid starbucks. Sen blir det avskedsmiddag, sen en fika för att slippa säga hej då och sen vid halv tio var vi tvugna att säga det iaf. Dags att åka hem.

Så nu sitter jag här, dödstrött och speedad. Som alla andra kvällar den här veckan i princip..

Från början till slut, min lördag!

Kommentarer
Postat av: ellen

åh det låter askul allting ju! men jag vill se en bild på nya frillan snarast! :)

2010-01-17 @ 14:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0