Suck .

Idag är jag trött. Väldigt väldigt trött är jag. Så trött att jag skulle kunna somna just precis nu om jag bara la mig ner och blundade. Igår var jag duktig nog att somna vid 11 istället för 12-1, men inte blev jag piggare för det.. nästan tvärtom! Jag och värdpappan hade planerat in ett IKEA-besök idag men det blev inställt när v-mamman glömt att ta ur mulles bilstol ur hennes bil. Yey..

Så nu har jag snart en 2 ½ timmes paus för att mina 45 timmar ska räcka veckan ut.. och jag funderar seriöst på att sova mig igenom pausen. Mycket roligare än så blir det inte idag..

Kommentarer
Postat av: ellen

ups and downs :/ det blir bättre igen snart!

2010-01-19 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0