DC 1 .

Okej, jag har typ 500 bilder ifrån DC-resan och alla är jättefina. Hur sammanfattar man denna härliga resa i ett fåtal bilder och några ynkliga ord? Hm, jag får väl ta och försöka.

Första dagen anlände jag och Stefanie klockan 6 på morgonen i DC. Klockan var 3 på natten i Seattle och vi hade inte sovit en endaste liten stund på planet. Vi väntade en stund på att Sarah skulle komma inflygandes ifrån Albany. Det var hur härligt som helst att få se henne igen och vi var alla så glada att vara i DC!

Hela dagen var dock jag och Stefanie helt dödströtta och Stefanie somnade så fort hon lutade huvudet mot något. Klockan två fick vi i alla fall hotellrummet och kunde inte låta bli att däcka två timmar. Efter att vi tvingat oss själva upp blev det dags för bio. Jag fick hänga med på twilight-filmen. Stört kass film enligt mig själv men ganska kul att se ändå!



Sweden, Germany & Switzerland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0