Gasworks .




Igår hade jag en ashärlig dag med Stefanie i Gasworks park! Eller ja, vi vimsade runt lite i capitol hill först och sen åkte vi downtown för att spela på spelautomater :) Men allt var mysigt och parken var hur fin som helst och helt packad med somriga människor! Jag och Stefanie är som små fnissiga tonåringar tillsammans typ :P ganska kul!

Idag har jag jobbat extra för att få ihop lite pengar till en flygbiljett till Washington DC över "fourth of july" (nationaldagen) vi hoppas på att få se Obama hålla tal och sen är det parad och alla möjliga grejer!

Hur som helst så jobbade jag extra, först på förmiddagen. Jag och killarna dekorerade hela huset med ballonger, sen blev det födelsedagskalas för Mulan! Hon fyller 1 år imorgon :) Och nu jobbar jag igen! Värdföräldrarna ska ut och äta 6-rätters! Haha. Aja, jag kan inte klaga på att tjäna pengar när barnen sover!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Coolt place! :D

2010-06-14 @ 09:18:41
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ser verkligen härligt och somrigt ut

2010-06-14 @ 10:57:23
Postat av: Lisa

GUD vad underbart det ser ut där!! Saknar Seattle och hoppas att du har det bra gumman! Ses i höst <3

2010-06-15 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0