We're Gonna Be Fine !

Imorgon händer något sorgligt, och det menar jag verkligen. Sarah, min tyska kompis som kom samma dag som mig till Seattle, gick in i rematch för två veckor sen och ska nu lämna mig och Seattle för att åka till en ny familj på andra sidan USA. Vi som skulle göra hela den här usa-grejen tillsammans! Men vi kommer iaf mötas i Washington DC om en månad då vi ska fira nationaldagen! :)

Igår var Sarah och Stefanie här för Sarahs sista dag i Seattle (dom bor i en liten håla en bit bort) och det var faktiskt helsorgligt. Fast ingen av oss ville erkänna det. Nej då, "It's gonna be fine!" och sen sekunden senare vart det knäpptyst och alla visste att vi tänkte på samma sak. Tänk om det inte blir fine? Tänk om vi saknar ihjäl oss och hon inte trivs?

Äh, nej.. så ska vi inte tänka! IT'S GONNA BE FINE!



Imorgon hämtar dom upp mig 5.30 för att åka ut till flygplatsen och säga hej då :(

Kommentarer
Postat av: ellen

nej jag vet, det är så jävla synd att du inte kan komma hem nu i juni! Skype på söndag? <3<3

2010-06-07 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0