Why Live Life From Dream To Dream .

Hej bloggen. Det var ett tag sen nu. Jag har haft fullt upp och sådär, ni vet.
I helgen blev det ju min efterlängtade SATC-kväll med några tyska tjejer och det var riktigt roligt! Det enda tråkiga var att filmen verkligen sög. Och det kommer ifrån någon som verkligen älskar SATC. Men nej, den var verkligen helt och hållet dålig. Sen hände det lite andra småsaker! Inte mycket att skriva om!

Sen har jag haft kör igår, sånglektion ikväll osv! Imorgon tror jag att det blir till att åka ut till min 7-årings skola och kolla på ungarnas konstverk och höra dom läsa lite texter dom skrivit. Han bjöd ju in mig så jag får väl se till att komma!

Och sen är det bannemig helg igen! Hej och hå vad tiden går! :D
Hur har ni det i Sverige? Fint väder gissar jag för det e inte mycket aktivitet i min kommentarsbox! Jag hoppas ni njuter :)

Vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag njuter!!

Sen håller vi på och jobbar med vår musikalshow som vi ska göra, och jag jobbar och står i här. Sen är det mycket och tänka på med flytten också såklart...Saknar dig mycket! Vill se dig snart <3

2010-06-03 @ 09:02:51
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0