Back and forth .



Idag har jag däremot haft en utmärkt dag! Även fast jag jobbade så har jag haft det riktigt kul. Vi åkte för brunch på Bings, sen promenerade vi till ett mysigt fik och satt ute i tunna tröjor och drack varm choklad, sen tog jag och Mulle en tur till parken för att kolla på alla stora barnen och sen busade vi tills det blev kväll! Helmysigt dag!

Det var mer än 15 grader ute idag och solen sken. När vi fikade satt vi och snacka med en trevlig man som faktiskt hade vart i Stockholm, en av de första människor jag träffar här som vart det (nästan i alla fall)! Nu känns allt bättre. Precis vad jag behövde!

Och imorgon är jag leedig!! TJOHO :D

Kommentarer
Postat av: Anni

Åh vad härligt med värme och sol! Just nu snöar det här... förra veckan hade vi -35... men det är lite charmigt! Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med tatueringen! Vad kul att ni också ska ha Sondheim-konsert!!!!

Kramar

2010-03-07 @ 09:49:58
URL: http://annihemlin.blogg.se/
Postat av: Svantes

Hej Inez, 15 grader och sitta ute i tunn tröja, lite avis blir man. Vi var ute på landet i Västerås och där var det mer än en meter snö, hela benet försvann om man gick där ingen gått. Alla här hälsar. Svante

2010-03-08 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0