Here We Are .

Jag förstår inte vad som är med mig. Det händer alla möjliga roliga saker men jag fortsätter att vara less. Less på hela au pair-grejen utan att riktigt veta varför. Jag behöver nog semester!

Igår uppträdde jag på Fifth Avenue Theatre med min kör här i Seattle. Det är en stor teater där dom jämt spelar massa bra musikaler! Så nu har jag stått på en musikalscen i USA! Inte alla som har gjort det, inte!
Sen är bebisen söt som socker hela dagarna och ler mest hela tiden.. och snart dimper nog mitt svenska godis ner i brevlådan!

Jag förstår inte varför jag inte är gladare! Den andra april blir jag det garanterat iaf! Hörs

Kommentarer
Postat av: Mamma

så är det på dom flesta jobb man har, det går upp och ner - tänk på att efter ner brukar upp komma!!

2010-03-24 @ 06:35:14
Postat av: Annelie

Jag håller med din mamma! :)

2010-03-24 @ 11:43:09
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Ingert

Tungt, men "tungt" att uppträda så där på scen hörru

2010-03-25 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0