Prelude .

Den här veckan har sugit hårt. Det blir ju liksom bara så ibland. Inget att rå för. Så nu så här på fredagskvällen bestämde jag mig för att ta mod till mig och prata med min värdpappa om just varför veckan sugit och det slutade med en 40 minuters gråtsession i köket för min del. Aj aj! Men riktigt skönt att få det ur sig måste jag säga!

Jag hoppas jag inte skrämde livet ur honom med mina snyftningar bara, haha!
Nej, jag är ändå väldigt glad att jag pratade med honom! För jag vill vara en sån som säger till om hon har problem (vilket jag för det mesta också är, eller hur?) och står på sig! Bra jobbat, Inez!

Nu blir det läsk och godis framför tvn innan det är läggdags! Natti <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra gjort gumman! Hoppas att det löser sig!!!

2010-03-20 @ 11:18:21
Postat av: Karin

Visst blir det lättare när man fått prata och lätta på trycket och tårar är som medicin.

2010-03-20 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0