The List .

-          Gå på en konsert
-          Se en talkshow
-          Fixa naglar
-          Äta en corndog
-          Gå och se gospel
-          Se en kändis
-          Gå på en amerikansk dejt
-          Se en modevisning
-          Åka rullskridskor i rink!
-          Se drive in-bio
-          Se en parad

Det här är den ursprungliga listan av vad jag ville göra i USA. Det har dock uppkommit mycket mer nu när jag väl är här och fått tänka efter lite. Jag har ju försjuttsingen tatuerat mig och sjungt på en musikalscen och det hade jag faktiskt inte kunnat föreställa mig när jag åkte.


Kommentarer
Postat av: Annelie

har du NÅgot kvar på listan som du inte har gjort? ;)

2010-03-31 @ 11:05:36
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0