32 .

Okej, nu har jag varit i det här landet i 32 veckor! Tiden bara rullar iväg.. jag hinner inte med! Men kul har jag i alla fall! Igår hade jag tänkt att gå ut och jogga, testa att gå till downtown, fota osv. Istället vaknade jag upp och kände mig helt hängig. Så dagen spenderades i mitt rum och sen somnade jag vid 10. Det var faktiskt rätt skönt!

Den enda gången jag lämnade rummet var för att ta en promenad till Walgreens för att köpa lite godis. På vägen ut sprang killarna som så många gånger förr fram till mig och kastade sig om mina ben. "Don't let her go!!" skrek dom om och om igen. Varför inte? frågade jag. Jag kommer ju tillbaka! Då lyfter 7-åringen på huvet, kollar på mig och säger "Becuase you're the best" :) mitt hjärta smälte!

Sen kom dom överens om att det var smartast att släppa mig.. för då skulle jag ju komma tillbaka snabbare! Det gjorde min dag. Sen hjälpte jag en dam med hennes matkassar. Det gjorde mig också glad :P hihi.

Okej, nu är jag redo för 32an!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh så mysigt det låter med barnen som tycker så mycket om dig! Här är några till som håller med dom: Du är bäst! puss från mamma

2010-05-05 @ 07:50:26
Postat av: mimmilie

Å måste varit underbart att höra dom orden:)

2010-05-08 @ 17:21:32
URL: http://www.metrobloggen.se/intet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0