God Natt !

Ville bara titta in och säga.. god natt? God morgon till alla i Sverige! Jag har haft en snurrig dag som slutade jättebra faktiskt.

Den snurriga delen var att jag bland annat åkte helt fel med en buss, blev tillsagd att gå av bussen 17 kvarter före jag skulle gått av egentligen, missat min målarlektion och köpt målarmaterial för 63 dollar. Ja, det var väl det sämsta med den här dagen.

Sen lyckades jag hitta en fin randig tröja på Urban outfitters, jag fick se en amerikansk första maj-demonstration, jag fick se sisådär 10 svenska flaggor på rad downtown och till sist fick jag en riktigt härlig kväll med min Schweiziska vän Stefanie.

Ja, det positiva vägde faktiskt över och dagen vart ändå rätt lyckad :)
det ska nog morgondagen också bli! Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0