Sunny Seattle :)

Men hej bloggen!
jag har haft en riktigt bra lördag! Först hade jag målarkurs och sen träffade jag Sarah. Vi planerade inför vårt kommande slumberparty & vår sex and the city-kväll som snart kommer upp! Vi har två roliga helger att se fram emot! Efter att vi planerat lite så åt vi mat på den vanliga kina-restaurangen och sen såg vi en äkta chickflick. Mysig dag helt enkelt!

De enda bilderna vi tog idag var när vi posade med en gigantisk metallgris.. fråga mig inte varför. Det var även med Sarah's kamera så det blir tyvärr inga bilder ifrån idag heller..

Däremot kan jag visa mitt första konstverk som jag skapat på min målarkurs ;) hihi
TAADA:


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad snyggt det blev!

2010-05-16 @ 21:31:55
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0