For Who I Am .

Gud vad jag älskar Seattle på sommaren! För nu börjar den verkligen närma sig! Hela stan är grön av alla träd och det börjar bli varmare! Hela helgen har vi haft runt 20 grader och strålande sol. Helt underbart!


I väntan på bussen..

Idag bestämde jag & Anne oss för att gå till Alki beach och hänga där. Det var hur härligt som helst. Bara en jättelång strand, massa fina berg om man kollade åt ena hållet och vände man på huvudet så såg man hela downtown! Hur fint som helst :)





När vi hade hängt där ett bra tag blev det lunch på en fiskerestaurang. Amerikanska calamaris (= alldeles för friterade) för min del och hamburgare till Anne! Sen blev det glass på baskin robbins. Jag fortsatte på det amerikanska temat och tog pepparmint glass med marschmallowsås :) riktigt mumsigt faktiskt!

Sen tog vi bussen downtown för lite strosning kring pioneer square och kvällen avslutades med subways! MUMS :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Sommar ... här känns det avlägset. Tre grader och regn i lördags men det måste väl vända snart.

2010-05-10 @ 08:11:15
Postat av: ellen

snygg skjorta ;)

2010-05-11 @ 19:25:11
Postat av: Inez

hihi man tackar :D

2010-05-12 @ 03:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0