The Week .

God morgon!
Den här veckan har jag verkligen flängt runt hur mycket som helst. Skönt att få saker gjorda men jobbigt också! Det roliga har väl varit att se harry potter med Ellen, sjunga i kören och så var det rätt kul att jobba i måndags. Synd bara att jag har gjort minst 1000 saker till och att jag imorse vaknade med feber.

Allt blir ju lite knepigare då, men äh! Vad gör lite feber :) Jag ska ju till Tyskland! Jag ska träffa Sarah och Stefanie, mina bästa vänner i Seattle! Det ska bli underbart minst sagt! Inget kan stoppa mig idag! Det skulle vara den där snöstormen då..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Inte ens en snöstorm borde få stoppa dig! :D Ha det bäst <3

2010-11-26 @ 09:48:42
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0