Winter .

Jag skulle kunna protestera och klaga i alla evigheters evigheter på hösten, vintern, slasket och rusket. Men vad hjälper det till? Ibland blir jag så ledsen när någon tant sitter och klagar på allt och jag bara tänker: har du inte fattat än? Det hjälper inte! Man blir bara mer bitter för varje år som går och inte blir det mindre slaskigt. Då är det bättre att köpa fina vinterkläder och bara göra det bästa av saken.

Så idag stack jag ut och köpte en mössa och ett par vantar. Första mössan på typ.. 5 år :P Och inte klagar jag för det heller! Aja, hur som helst! Här är den :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Varm choklad, snögubbar, och fina vantar och mössor är ju underbart :D Jag håller med, vi fokuserar på det bra så slipper vi bli bittra tanter! <3

2010-11-12 @ 14:21:14
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0