Bumbershoot .

Yey :) Jag har lite tid över! Ska passa på att skriva ett litet inlägg om i måndags då jag och Aline gick på bumbershoot festival! Det är typ den största festivalen i Seattle och bumbershoot är tydligen ett skumt ord för "paraply" eftersom det oftast regnar när festivalen pågår (det är ju trots allt Seattle vi snackar om).



Hur som helst, vi gick dit, stod i regnet och käkade kebab och sen lyckades vi se väldigt underhållande stand up comedy, käka corndog (finally) och sen avsluta kvällen med det jag mest såg fram emot: se MARY J BLIGE!! Hon var helt stört bra och jag stod i regnet och bara njöt!

Det var allt om det! And btw, i Sverige är jag officiellt 20 år nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0