Rawr .

Åh, jag är glad och ledsen på samma gång. Mest glad egentligen men så jäkla trött så allt känns extremt eländigt. Har i alla fått jobb som vikarie på dagis! Det känns hur bra som helst. Det ligger typ 5 minuter ifrån mitt hus, jag jobbar förmiddagar måndag-fredag så jag hinner plugga och fortsätta barnvakta! Det är verkligen perfekt :)

Ändå är jag helt ledsen. Ingenting farligt eller så. Bara så himla trött. Jobbar nämligen som vikarie på ett annat dagis så länge. Eller ja, vet inte hur länge det blir men iaf hela den här veckan och två dagar i förra. Det är en himla pärs kan jag meddela! Barnen jag jobbar med är typ 10 inskolningsbarn som är helt nervösa och ledsna jämnt för dom liksom är lite i chock (dom är såklart väldigt söta också dock) och jobbar man mellan 8 & 5 som jag gjort så är man faktiskt.. ja, helt död efteråt!

Aja, nog om det. Är ändå glad på det stora hela :) får ju pengar försjuttsingen! Unnade mig precis lite småkrafs ifrån asos. Jag älskar verkligen den sidan!

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0