Helgen .

Den här helgen har vart en bra helg. I fredags var jag hos Ellendellen och åt flygande jacob. Det har jag aldrig ätit innan men det var helt stört gott! Och mysigt var det också att hänga med bubski och planera london-resa.

Sen på lördagen kom några kusiner över för brunch här hemma, sen blev det uppträdande på båtmässan med kören och sen middag med kussarna på Vapiano (överskattat ställe?)

Idag har jag varit i Västerås och hängt med Lisa och Anna, två tjejer jag lärde känna i Seattle :) Jag träffade Lisa för första gången i Sverige idag :) vi har bara umgåtts i usa innan. Så det var hur mysigt som helst!!



Det var min helg :) Hur var er?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0